O anchetă

Cu ceva timp în urmă am realizat pentru „Familia” o anchetă cu titlul Literatura pe ecran(ul minţii). Acum, prin intermediul blogului Nemira, am aflat că ea poate fi citită în format pdf pe portatul România culturală. Iat-o aici. Cei care au avut amabilitatea să răspundă sunt: George Arion, Aron Biro, Magda Danciu, Bogdan Hrib, Marian Coman, Michael Haulică, Petre Barbu, Radu Pavel Gheo, Robert Şerban, Şerban Axinte şi Tudor Călin Zarojanu. Tuturor le mulţumesc încă o dată.

P.S. Dintr-o neînţelegere, tehnoredactorul nostru a plasat textul lui Aron Biro şi cel al Magdei Danciu în cuprinsul anchetei, când ele, de fapt, ar fi alcătuit un grupaj separat, ca eseuri pe marginea a două cărţi ecranizate cu succes în ultimul timp: No Country for Old Men (Cormac McCarthy) şi Atonement (Ian McEwan). Cu acest prilej, le cer mii de scuze autorilor. Îmi rămâne doar să trag nădejde că supărarea n-a fost atât de mare. 🙂


Un comentariu

  1. Am vazut niste ecranizari atat de proaste incat mi-ar fi teama sa nominalizez o carte. Spre exemplu „Earthsea”. Ecranizarea imi da si acum fiori 😦
    Mi-ar placea sa vad cartile lui George R.R. Martin, in special „A Song of Ice and Fire”.


Lasă un comentariu